Malkara Meslek Yüksekokulu
NKU Radyo

 

 

 

 

Danışman Program Danışmanlık Saati
Öğr. Gör. ENDER ÇAKAL Elektrik Pazartesi 13.00-13.30
Salı 13.00-13.30
Öğr. Gör. ENGİN GÜRFİLİZ Elektrik Çarşamba 13.30-14.30
Perşembe 13.30-14.30
Öğr. Gör. OKŞAN GÜRFİLİZ Elektrik Pazartesi 13.30-15.30
Öğr. Gör. DENİZ AZABAĞAOĞLU Gıda Teknolojisi Salı 13:30-15:30
Öğr. Gör. RAHMİYE SEZER Gıda Teknolojisi Pazartesi 12.30-13.30
Çarşamba 12.30-13.30
Öğr. Gör. YASEMİN AĞYÜZLÜ ALBAYRAK Gıda Teknolojisi Salı 12:30 -13:30
Öğr. Gör. İBRAHİM BAYINDIR İşletme Yönetimi Pazartesi 12:30 - 14:30
Öğr.Gör.Dr. ENGİN AYDIN İşletme Yönetimi Pazartesi 12.30 - 13.30
Salı 12.30 - 13.30
Öğr. Gör. NURGÜL BAŞAR İşletme Yönetimi Salı- Çarşamba 9:00-15:30
Öğr. Gör. Dr. SERHAT SEZEN İşletme Yönetimi Salı 12.30-15.30
Öğr. Gör. METİN DAĞ Makine Pazartesi 12.30 - 13.30
Salı 12.30 - 13.30
Öğr. Gör. BURAK AKALAN Makine Salı 08.30-10.30
Öğr. Gör. RÜYA ÜZEN Makine Perşembe 12.30-14.30

AKADEMİK DANIŞMANIN  GÖREVLERİ:

(1) Her eğitim öğretim yarıyılı başında ders kayıt işlemleri kapsamında ders ekleme ve seçme veya bırakma tarihlerinde ilgili Fakülte, Yüksekokul veya Meslek Yüksekokulunda hazır bulunmak, hazır bulunamayacağı koşullarda ise Bölüm Başkanının onayı ile görevini bir başka Öğretim Elemanına devretmek ve durumu öğrencilere ilgili tarihlerinden en az bir gün önce duyurmak,

(2) Ders programının düzenlenmesine katkı sağlamak,

(3) Akademik Danışmanı olduğu öğrencileri Üniversite, Fakülte, Yüksekokul veya Meslek Yüksekokulu ve Bölüm olanakları hakkında bilgilendirmek,

(4) Öğrencilere bilimsel ve mesleki açıdan rehberlik etmek,

(5) Öğrencileri bağlı oldukları kanun, hüküm, yönetmelik ve yönergeler konusunda bilgilendirmek,

(6) Öğrencileri dersler hakkında bilgilendirmek ve ders seçiminde yardımcı olmak,

(7) Öğrencilere ders denkliği ve ders muafiyeti gibi akademik konularda rehberlik etmek,

(8) Öğrencinin her yarıyıl başında derslere kayıt yaptırmasında, ders değiştirmesinde ve/veya ders bırakmasında rehberlik etmek,

(9) Öğrencilerin ders ve derslerdeki başarı durumlarını izlemek, başarısızlık durumunda ise başarısızlığa yol açan nedenleri araştırmak ve çözüm getirmeye çalışmak,

(10) Öğrencilerin varsa çözüm getirilemeyen sorunları hakkında Bölüm Başkanını bilgilendirmek,

(11) Gerekli görülen hallerde öğrencileri psikolojik danışma ve rehberlik hizmetleri alabilmeleri için Üniversite bünyesindeki veya dışındaki ilgili birimlere yönlendirmek,

(12) Öğrencilerin genel durumunu izleyerek ihtiyaç halinde ve olabildiği ölçüde burslardan veya benzer olanaklardan faydalanabilmesi için girişimlerde bulunmak,

(13) Öğrenciler tarafından memnuniyet bildirilmesi ve şikayetlerin oluşturulması varsa bu konudaki anketlerin doldurulmasını sağlamak ve sonuçlarını inceleyerek değerlendirmek,

(14) Öğrencileri ders dışı zamanlarının etkin kullanımını sağlamak amacıyla katılabilecekleri kültür ve sanat etkinliklerine yönlendirmek,

(15) Görüşme gün ve saatleri ile bu konudaki değişiklikleri öğrencilere duyurmak,

(16) Akademik Danışmanlar Kuruluna katılmak,

(17) Her yarıyıl başında öğrencilerin ders kayıtları işlemlerinin Tekirdağ Namık Kemal Üniversitesi E-Üniversite Sistemi üzerinden ilgili yönetmelik ve usullere uygun olarak gerçekleştirmelerini sağlamak

(18) Ders kayıt işlemlerini incelemek ve onaylamak,

(19) Ders kayıtlarında kayıt onay sayfası çıktılarının nüshalarının imzalanmasını sağlamak ve bir nüshasının Fakülte, Yüksekokul veya Meslek Yüksekokulu Öğrenci İşlerine; bir nüshasını öğrenciye ve bir nüshasını her öğrenci için açacağı öğrenci bilgi dosyasında tutmaktır.



G-YK7YH1TJPG